Шановні батьки! Щиро дякую Вам за допомогу і підтримку під час дистанційного навчання. За вашу плідну працю і терпіння.
Будь ласка,уважно перегляньте відео і дайте характеристику роботи Вашої дитини під час карантину. Це потрібно для заповнення свідоцтва досягнень.
Відповіді за зразком з відео записати на окремому аркуші і переслати мені до 28 травня.
Дякую за порозуміння.
Шановні батьки! Карантин це не канікули, тому давайте разом допоможемо нашим діткам не розгубити отримані знання і навички. Заходьте на сторінку "Для учнів" і пропонуйте виконати дитині завдання. Завдання виконувати в окремому зошиті, щоб потім можна було перевірити.
Бажаю Вам і Вашим дітям міцного здоров'я і сподіваюся на співпрацю.
2 квітня.
Шановні батьки.Дякую за співпрцю. Якщо у Вас є запитання дзвоніть, пишіть у повідомлення або вайбер. Терпіння Вам, здоров'я і наснаги.
Понеділок Вівторок
1.Англійська мова 1.Читання
2.Російська мова 2.Пмсьмо
3.Математика 3.Математика
4.Фізична культура 4.Фізична культура
5.Мистецтво
Середа Четвер
1.Читання 1.Читання
2.Письмо 2.Письмо
3.Математика 3.Природознавство
4.Природознавство 4.Основи здоров 'я
5Трудове навчання
6.Виховна година
П'ятниця
1.Російська мова
2.Математика
3.Читання/письмо
4.Фізична культура
Звернення дитини до батьків
Звернення дитини до батьків
1. Дорогі дорослі, пам’ятайте, що ви
самі «запросили» мене у свою родину. Колись я залишу батьківську оселю, але до
того часу навчить мене мистецтва бути людиною.
2. У моїх очах світ має інший
вигляд, ніж у ваших. Поясніть мені, що, коли і чому кожен із нас у ньому має
робити.
3. Мої ручки ще
маленькі – не очікуйте від мене досконалості, коли я стелю ліжко, малюю, пишу
або кидаю м’яч.
4. Мої почуття ще
незрілі – прошу, будьте чуйними до моїх потреб. Не нарікайте на мене цілий
день.
5. Щоб розвиватися,
мені потрібна ваша увага і підтримка. Лагідно критикуйте й оцінюйте, але тільки
мої вчинки.
6. Дайте мені трохи
самостійності, дозвольте робити помилки, щоб я учився на них. Тоді я зможу
самостійно приймати рішення в дорослому житті.
7. Прошу, не робіть
усього за мене, бо я виросту переконаним у своїй неспроможності виконувати
завдання.
8. Я вчусь у вас усього:
слів, інтонацій голосу, манери рухатися. Ваші слова, почуття і вчинки
повертатимуться до вас через мене. Так справедливо влаштувала природа зв’язок
між поколіннями.Тому навчить мене, будь ласка, найкращого. Пам’ятайте , що ми
разом не випадково: ми маємо допомагати один одному в цьому безмежному світі.
9. Я хочу відчувати
вашу любов, хочу, щоб ви частіше брали мене на руки, пригортали, цілували. Але
будьте уважні, щоб ваша любов не перетворилася на «милиці», які заважатимуть
мені робити саостійні кроки.
Формування у дитини позитивного ставлення до навчання
Інтерес до навчання може з'явитися у дитини лише, якщо з першого
дня дорослі створять умови для формування у неї прагнення пізнавати, а також
почуття обов'язку, відповідальності тощо.
Важливе значення у формуванні у дітей цінностей і мотивів
мають запитання дорослих. Діти легко переймаються їхнім емоційним ставленням до
речей і явищ. Якщо дитина побачить, що тато, такий сильний і розумний,
цікавиться й розпитує, що писали в класі, тоді й сама повірить: навчання — це
справді дуже важливе й необхідне заняття, й ніколи не нудьгуватиме на уроках.
Якщо ж одразу після повернення малюка зі школи бабуся насамперед
запитує: «Чим вас сьогодні годували?», дитина, не бажаючи того, поставить
навчання на друге місце.
Коли батьки маленького учня запитують: «Ти відповідав
сьогодні?»; «Які оцінки одержав?»; «Тебе похвалила вчителька?», то у дитини,
відповідно, формується інтерес до оцінки, похвали, а не до навчальної праці. З
такою мотивацією перші невдачі у неї викличуть негативне ставлення до школи,
оскільки школа не змогла задовольнити її амбіцій. Отже, першими і
найголовнішими запитаннями батьків, які хочуть сформувати у дитини інтерес до
навчання, мають бути: «Що ви сьогодні вчили на уроках?»; «Що ти нового дізнався?»;
«Щонайбільше сподобалося?»; «А що виявилося складним?» тощо. Такі бесіди
поставлять на перше місце навчальну діяльність як найважливішу в школі.
Як відомо, ключем до будь-якого виду навчання є читання. Що ж
робити у разі, коли дитина не хоче читати? Жоден учень не зможе залюбки робити
те, що завдає йому неприємностей. Саме тому невдоволення батьків, невтішні
порівняння з іншими дітьми, відчуття провини часто є причинами, які викликають
у першокласників відразу до читання. Якщо запитати у дітей, які не люблять
читати, чи добре вони читають, то відповіді будуть однотипними: «Так собі»; «Не
дуже добре»; «Повільно»; «Часто помиляюся»; «Погано». Але часто дорослі самі
спричиняють у маленьких школярів небажання читати. Іноді складається враження,
що дитину тільки для того і вмовляють почитати, щоб був привід висловити
невдоволення: «Ну що ти мимриш?»; «Ти що, заснув?» Не дивно, що наступного разу
змусити її «сісти почитати» стає ще важче.
Що робити, аби у дитини не виникла відраза до читання? З цього
приводу можна дати батькам кілька найпростіших порад.
• Не сварити за погане читання, а
навпаки, захоплюватися ним, хвалити малюка за те, що сьогодні він прочитав
краще, ніж учора.
; Просити малюка читати щодня не тому, що він погано це робить,
а тому, що вам дуже приємно його слухати, що, мовляв, у вас краще виходить
приготування вечері, коли він читає вам на кухні.
• Під час читання корисно зупинити дитину, висловити
свої враження від прочитаного. Цим ви вносите у процес читання емоційно
привабливий момент діалогу, допомагаєте зрозуміти текст і водночас даєте дитині
можливість відпочити.
• Не слід забувати, що дітям (особливо шестирічним)
читати ще важко, і тому недоцільно змушувати читати одразу весь текст.
• Якщо дитина не хоче читати, то не потрібно
змушувати її робити це більш, ніж п'ять хвилин поспіль. Краще поділити завдання
на невеличкі частини, між якими давати можливість відпочити. У такому разі
дитина не перевантажується домашнім завданням і має можливість виконати його
досконало та якісно.
• Усі перелічені прийоми рекомендується
використовувати з перших днів навчання, адже виправляти негативне ставлення
дитини до школи, яке вже склалося, значно важче, ніж сформувати позитивне.
Батьківські збори
Тема: Як
викликати у дітей інтерес до читання?
Мета:
1. Краще пізнати
читацькі інтереси їхніх дітей.
2. Дати поради батькам, як викликати в дітей інтерес до читання.
3. Ознайомити з правилами для читача і з пам'яткою "Як обговорювати з
дитиною прочитане".
Організація зборів:
У класі, де повинна відбутися зустріч з батьками, організовується виставка
дитячих книжок та виставка дитячих малюнків на тему "Моя улюблена
книга", яка дозволить батькам краще дізнатися читацькі інтереси своїх
дітей.
На видному місці вивішений плакат з порадами батькам "Як викликати
інтерес у дітей інтерес до читання?"
За два тижні до зборів батькам пропонується відповісти на питання:
1) Любить ваша дитина читати?
2) Чи читаєте Ви дитині?
3) Чи обговорюєте прочитане? Як?
4) Чи можна захопити дитину читанням? Як?
5) Від чого залежить виразне читання? Як цьому навчити?
6) Як ви чините, якщо дитина не хоче читати або, прочитавши трохи, каже, що
втомився?
7) Ваші прохання, побажання вчителю. Про що ви хотіли б дізнатися на
зборах?
У ході підготовки до зборів вчитель задає декілька питань дітям:
- Що ви більше любите читати або
слухати читання дорослих?
- Чи читають у вашій родині книги
вголос вечорами, для всіх? Хвалять чи лають вас батьки, коли ви читаєте?
ХІД ЗБОРІВ
1.Організаційний момент
Перед початком зборів батьки розглядають виставки, обговорюють побачене,
слухають тихо лунає музику, займають місця за столами, поставленими по колу. На
них лежать пам'ятки.
2. Виступ учителя
Під тихе звучання пісні "Чого навчають у школі" вчитель
звертається до батьків зі словами: "Не тільки в школі, але і вдома, в
сім'ї, ми вчимо дітей любити книжки. Напевно, немає батьків, які не хотіли б
навчити своїх дітей швидко і виразно читати, прищепити інтерес до читання, бо
роль книги в житті людини величезна. Хороша книга і вчитель, і вихователь, і
друг".
3. Бесіда з батьками.
Вчитель звертає увагу батьків на правила для читача, пропонує прочитати їх
і згадати, які з них виконує їх дитина, які - ні. Узагальнюючи висловлювання батьків,
вчитель повинен постаратися переконати їх у тому, що зараз, коли їхні діти
осягають ази читання, необхідно допомогти їм навчитися вільно читати, грамотно,
виразно, так як невміння читати позначається не тільки на успішності, але й на
загальному розвитку дітей.
4.Прослуховування відповідей дітей на запитання
- Яку книжку ви читали недавно будинки, з ким?
І слідом за цим самі батьки отримують питання:
- Чи читаєте ви книги своїм дітям?
- Чи бувають у вашому будинку сімейні
читання?
- Чи потрібне сімейне читання?
Давно помічено: поки дитина мала, дорослі захоплено читають йому книжку.
Але ось дитина пішла до школи, і батьки зітхають з полегшенням: тепер сам буде
читати. А через 8-10 років ми часто стаємо учасниками діалогу:
- Ну, як книга?
- Нічого, нормально, - байдуже відповідає син або дочка. І батьки з подивом
відчувають, що між ними та дітьми стіна нерозуміння. Уникнути подібних сцен
допомагає сімейне читання. Під час його мати і батько відкриваються для дитини
з нового боку, що додає їм поваги. І батьки раптом відкривають, що діти стали
набагато дорослішими, ніж здавалося, що з ними можна говорити не тільки про
шкільні оцінки.
Вечір, вся сім'я в зборі. Всі сидять на улюблених місцях, в кімнаті спокій
і затишок. Хтось із членів сім'ї читає в слух книгу або журнал. Яку книжку
читати?Як довго читати? Все залежить від обставин. Важлива атмосфера читання і
слухання. У такі вечори в гостях можуть бути і друзі дітей.
5. Знайомство з пам'яткою "Як обговорювати з дитиною прочитане?"
6. Психологічний практикум
Учитель зачитує відповіді дітей на запитання:
- хвалять або лають вас батьки під час
читання?
Слідом за цим обговорюємо ситуацію:
Дитина повільно й невиразно читає. Мати говорить з обуренням: "Скільки
я тебе вчила, хіба так читають? Дивись як треба! "А дитина?Один втягує
голову в плечі, інший - ображається, взагалі відмовляється читати, третій-стає
байдужим до читання. Як ви оцінюєте поведінку матері?
Вислухавши відповіді батьків, робимо висновок: будемо терпимі до того, що
на перших порах діти можуть і помилятися, і читати повільно, тихо. Це зараз нам
здається все просто. Ми забули, як в дитинстві нам нелегко давалося читання.
Коли ми показуємо цю "простоту" дитині, ми поступаємо нечесно по
відношенню до нього. Наберемося терпіння, щоб не відбити у нього бажання
читати. Нехай він радіє кожному прочитаному слову, пишається всякої успіхом в
подоланні труднощів.
7. Обговорення одного з питань анкети: "Як ви вважаєте, від чого
залежить ясне, чітке, виразне читання?"
Учитель розповідає про необхідність грамотного, виразного читання, про те,
які труднощі чекають хлопців надалі, якщо вони невпевнено читають; нагадує про
своєчасному зверненні до логопеда. У висновку батьки прослуховують запис
різного рівня читання дітей.
8.Підведення підсумків, висновки, рішення батьківських зборів
Вручення подяк батькам, діти яких читають грамотно, побіжно, виразно.
Рішення батьківських зборів: з огляду на
велику роль батьків у вихованні у дітей інтересу до книги, поставити собі мету
- читати з дитиною щодня, обговорювати прочитане, складати по картинках у
книжках яскраві, образні розповіді, навчаючи при цьому дітей правильної, точної
мови,виключаючи слова-повторення і слова - паразити. Для подолання
стомлюваності під час читання використовувати ігрові прийоми, фізкультхвилинку.
У спілкуванні з дитиною пам'ятати народну мудрість: "Хто не візьме ласкою
- не візьме і суворістю". Знайти час і можливості для сімейного читання
(півгодини на тиждень). Виписати і читати з дітьми дитячі журнали.
Побажання вчителя батькам: нехай ваші
старання, сили, праця, спрямовані на виховання у дітей інтересу до читання,
дадуть добрі сходи, і читання стане для дітей найсильнішою пристрастю і принесе
їм щастя!
Як домогтись оптимальної швидкості читання дитини в 1 класі?
Батькам - Поради спеціалістів
Як домогтись оптимальної швидкості читання?
1. Важлива не тривалість, а частота тренувальних вправ. Пам'ять людини налаштована так, що запам'ятовується не те, що постійне, а те, що миготить: тобто то є, то немає. Тому всі тренувальні вправи треба проводити короткими порціями, але зі значною частотою. Не можна казати: «Поки не прочитаєш, із-за столу не виходь». Для першокласника достатньо домашнього тренування трьома порціями по п'ять хвилин.
2. Читання, що дзижчить, було основним елементом при навчанні у школі В. Сухомлинського. Це таке читання, коли дитина читає вголос, напівголосно, зі своєю швидкістю протягом п'яти хвилин.
3. Добрі наслідки дає читання перед сном. Останні події дня фіксуються емоційною пам'яттю, й вісім годин сну людина знаходиться під їх впливом. Ще 200 років тому казали: «Студент, науками живучий, учи Псалтир на сон прийдешній».
Часто ми радимо дитині прочитати вірш на ніч і книгу покласти під подушку. Ця рекомендація означає одне: останнє враження дня залишається в пам'яті на всю ніч.
4. Якщо дитина не любить читати, то їй необхідний такий режим читання, що щадить: дитина прочитає 1-2 рядка й одержує короткочасний відпочинок. Таку можливість дають книжки з великими картинками й одним-двома реченнями внизу.
5. Розвиток техніки читання гальмується через слабку оперативну пам'ять. Дочитавши до четвертого слова, учень уже не пам'ятає перше. Професор І. Федоренко рекомендує такі вправи: багаторазове читання, читання будь-якого тексту в темпі скоромовки, виразне читання з переходом на незнайому частину.
6. Вправа «Блискавка» полягає в чергуванні читання в комфортному режимі з читанням на максимально доступній швидкості. За командою «Блискавка» дитина читає із прискоренням протягом 20 сек спочатку, потім тривалість збільшити до двох хвилин.
7. Вправа «Буксир». Дорослий читає зі швидкістю, доступною дітям, а діти намагаються читати про себе, стежити та встигати за дорослим. Перевірку проводити шляхом раптової зупинки.
8. Вправа «Хто швидше?». На столі лежать картки зі статтею. Треба знайти конкретну пропозицію в одній із карток, ковзаючи по тексту.
9. Вправа «Губи» використовується з метою чіткого розмежування дітьми читання про себе та читання вголос, а також активного зовнішнього промовляння при читанні. За командою «Читати про себе» діти прикладають палець лівої руки до щільно стиснутих губ.
Таким чином, батьки можуть вибрати одну з форм або чергувати дані форми та методи роботи, щоби постійно підтримувати читацький інтерес молодшого школяра.
Вихованню любові до читання, розвитку читацьких навичок сприяють конкурси кращих читців, оглядові уроки позакласного читання, колективні відвідування бібліотеки, конкурси ілюстрацій до прочитаних книг, створення «відеофільму» до книги, складання кросвордів, тестів до розповіді, повісті тощо.
Літературні свята, в яких беруть участь усі члени родини, мають велике виховне значення.
Любі татусі, прийміть до уваги !
Батькам - Поради спеціалістів
Як домогтись оптимальної швидкості читання?
1. Важлива не тривалість, а частота тренувальних вправ. Пам'ять людини налаштована так, що запам'ятовується не те, що постійне, а те, що миготить: тобто то є, то немає. Тому всі тренувальні вправи треба проводити короткими порціями, але зі значною частотою. Не можна казати: «Поки не прочитаєш, із-за столу не виходь». Для першокласника достатньо домашнього тренування трьома порціями по п'ять хвилин.
2. Читання, що дзижчить, було основним елементом при навчанні у школі В. Сухомлинського. Це таке читання, коли дитина читає вголос, напівголосно, зі своєю швидкістю протягом п'яти хвилин.
3. Добрі наслідки дає читання перед сном. Останні події дня фіксуються емоційною пам'яттю, й вісім годин сну людина знаходиться під їх впливом. Ще 200 років тому казали: «Студент, науками живучий, учи Псалтир на сон прийдешній».
Часто ми радимо дитині прочитати вірш на ніч і книгу покласти під подушку. Ця рекомендація означає одне: останнє враження дня залишається в пам'яті на всю ніч.
4. Якщо дитина не любить читати, то їй необхідний такий режим читання, що щадить: дитина прочитає 1-2 рядка й одержує короткочасний відпочинок. Таку можливість дають книжки з великими картинками й одним-двома реченнями внизу.
5. Розвиток техніки читання гальмується через слабку оперативну пам'ять. Дочитавши до четвертого слова, учень уже не пам'ятає перше. Професор І. Федоренко рекомендує такі вправи: багаторазове читання, читання будь-якого тексту в темпі скоромовки, виразне читання з переходом на незнайому частину.
6. Вправа «Блискавка» полягає в чергуванні читання в комфортному режимі з читанням на максимально доступній швидкості. За командою «Блискавка» дитина читає із прискоренням протягом 20 сек спочатку, потім тривалість збільшити до двох хвилин.
7. Вправа «Буксир». Дорослий читає зі швидкістю, доступною дітям, а діти намагаються читати про себе, стежити та встигати за дорослим. Перевірку проводити шляхом раптової зупинки.
8. Вправа «Хто швидше?». На столі лежать картки зі статтею. Треба знайти конкретну пропозицію в одній із карток, ковзаючи по тексту.
9. Вправа «Губи» використовується з метою чіткого розмежування дітьми читання про себе та читання вголос, а також активного зовнішнього промовляння при читанні. За командою «Читати про себе» діти прикладають палець лівої руки до щільно стиснутих губ.
Таким чином, батьки можуть вибрати одну з форм або чергувати дані форми та методи роботи, щоби постійно підтримувати читацький інтерес молодшого школяра.
Вихованню любові до читання, розвитку читацьких навичок сприяють конкурси кращих читців, оглядові уроки позакласного читання, колективні відвідування бібліотеки, конкурси ілюстрацій до прочитаних книг, створення «відеофільму» до книги, складання кросвордів, тестів до розповіді, повісті тощо.
Літературні свята, в яких беруть участь усі члени родини, мають велике виховне значення.
Любі татусі, прийміть до уваги !
Комментариев нет:
Отправить комментарий