Для моїх учнів



6 травня

Математика Тема:Ділення з остачею.

https://www.youtube.com/watch?v=qeul2BT_vW4

Перегляньте уважно відео, попарцюйте , виконайте у зошиті № 507(3),№ 511,512.

Домашнє завдання № 513,514.

Українська мова. Тема: Узагальнюю знання про числівник як частину мови.

https://www.youtube.com/watch?v=Py5MuAAeWcM

Перегляньте уважно відео і виконайте завдання. 

Домашнє завдання вправа 14.

Читання. Тема:Василь Чухліб "Дикі каченята"

https://www.youtube.com/watch?v=A18omnp2U64

Попрацюйте з відео. Прочитай оповідання на ст.134-136. Пройдіть тестування.

Бажаю успіхів



4 травня

Математика. Тема: Ділення з остачею.

https://www.youtube.com/watch?v=rZBJrFrAJaI

Перегляньте відео. Виконайте завдання 501, задачу 499.

Домашнє завдання № 503,504

Українська мова Тема:Навчаюся читати числові вирази

https://www.youtube.com/watch?v=TMW7YvQgHZw

Перегляньте відео і виконайте запропоновані завдання і домашнє завдання з відео

Читання Тема: М. Мегера "Он як буває" Аудіювання

Прослухайте оповідання і виконайте тест

https://www.youtube.com/watch?v=q7fAJSvAofI

Бажаю успіхів

3 травня

Математика Тема: Обчислення частки різними способами.

https://www.youtube.com/watch?v=3_FxnVSjqlQ

Пергляньте відео. Виконайте письмово 484 ,490 все інше усно.

Домашнє завдання №493,494.

Українська мова. Тема: Вимова і написання найуживаніших числівників

https://www.youtube.com/watch?v=OHxff2Ab_2I

Перегляньте відео і виконайте завдання ст. 140

Домашнє завдання вправа 3 ст.140

Читання Тема: А.Григорук "Гра в шашки"

Уважно прочитайте текс натисніть на посилання, тестування

https://naurok.com.ua/test/anatoliy-grigoruk-gra-v-shashki-867884.html



29квітня

Математика. Тема:Перевірка ділення множенням.

https://www.youtube.com/watch?v=vE6rBqn3QBw

ПОПРАЦЮЙТЕ З ВІДЕО.

Домашнє завдання №482,483.

Українська мова. Тема: Поняття про числівник як частину мови.

https://www.youtube.com/watch?v=uj1TtP2z5eI

Перегляньте уважно відео. Вивчи правило ст.138. Виконайте вправу 2 ст 138.

Домашнє завдання вправа 4 ст.139

ЯДС Тема: Хто такі земляни

Уважно попрацюйте з відео.Виконайте завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=Yz1bHTIXAY4

Уважно перегляньте відео і виконайте завдання. Це дуже цікаво.

Бажаю успіхів



27 квітня

Математика. Тема: Складання і обчислення виразів. Рік. Календар.

https://www.youtube.com/watch?v=fLT02Z049hU

Попрацюйте з відео.

Домашня робота № 430. 431

Українська мова. Тема: Узагальнення знань про прикметник як частину мови. Розбір прикметника як частини мови


https://www.youtube.com/watch?v=OF09JP5R5rY

Попрацюйте з відео і виконайте завдання.Особливо зверніть увагу на розбір прикметника.

Домашнє завдання Вправа 7 ст. 137

Читання Тема:Читаю оповідання про дітей. Анатолій Григорук "Льодохід"

Прочитай уважно текст.Натисни на посилання і пройди тест натиснувши "Тестування"

https://naurok.com.ua/test/anatoliy-grigoruk-lodohid-1444978.html

28 квітня

Вітаємо Даню з  Днем народження. Нехай здійсняться всі бажання.

Математика. Тема: Ділення виду 42:3

https://www.youtube.com/watch?v=WQKUq0wdYTo

Попрацюйте з відео. Домашнє завдання №442,443

Українська мова. Тема: Диктант із завданням.

Натисни на посилання , запиши диктант і виконай завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=2mAL091OEaQ

Читання Тема: Анатолій Григорук "Гра в шашки"

Прочитай уважно оповідання,дай відповіді на запитання ст.131-133

https://naurok.com.ua/test/a-grigoruk-gra-v-shashki-53518.html

Пройди тестування



21квітня

Математика. Тема:Ділення суми на число.

https://www.youtube.com/watch?v=z682WJQym10

Попрацюйте з відеоуроком.

№403-самостійно, №407-Самостійно

Задача 405 (2) у зошит.

Д/з №408,409.

Українська мова. Тема:Навчаюся розпізнавати форми прикметника за іменником, з яким він пов'язаний, питанням,закінченням.

https://www.youtube.com/watch?v=AvUrEBbpSo8

Перегляньте відео. Прочитайте правило на ст.132.Виконайте вправу 6 ст.132.

Домашнє завдання: Вправа 10 ст. 133

Читання. Узагальнення знань за розділом.

Натисніть на посилання і дайте відповіді на запитання тесту

https://vseosvita.ua/test/poeziia-tse-syla-charivnashcho-muzykoiu-sertse-nadykhaie3-klasnksh-200245.html

22 квітня

Математика. Тема: Ділення виду 36:3

https://www.youtube.com/watch?v=4PeRGSGZo5E

Попрацюй за відеоуроком

Домашнє завдання № 418

Українська мова. Тема: Спостереження за роллю прикметників у мовленні.

Самостійна робота вправа 3 ст. 135 (виконайте всі завдання вправи)

ЯДС Тема; Що впливає на наш вибір

Попрацюйте з відео

https://www.youtube.com/watch?v=relMPUgX3aU

Вітаю всіх з Великоднем. Щасливих вихідних.

18 квітня

Математика. Тема: Закріплення вивчених випадків множення.

https://www.youtube.com/watch?v=YwaQYDGUTgM

Перегляньте і попрацюйте з відео.

Домашнє завдання № 391,392.

ЯДС. Тема:Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб.

https://www.youtube.com/watch?v=hp33HOw9bdY

Перегляньте  відео. Попрацюйте у зошиті ст. 38-39 якщо є можливість.


19 квітня

Математика. Тема: Закріплення вивченого матеріалу

https://www.youtube.com/watch?v=WcZVJKU6nPQ

Перегляньте і попрацюйте з відео.

Домашнє завдання №399,400

Українська мова. Тема: Навчаюся визначати рід і число прикметників за іменником

https://www.youtube.com/watch?v=4ImAjSaxFHw

Перегляньте відео ,виконайте з відео:каліграфічну хвилинку, творчу роботу.пергляньте пояснення правила. Все інше виконувати не треба.

Домашнє завдання вправа 5 ст.131

Читання. Тема: Галина Джемула "Як Андрійко навчився заощаджувати"

Виразно прочитайте вірш ст.127




14квідня.

Математика. Тема: Множення числа на суму.

https://www.youtube.com/watch?v=It1DR1rEOKA

Уважно перегляньте відео і попрацюйте. Самостійна робота №365

Домашнє завдання №371,372

Українська мова. Тема: Узгодження прикметника з іменником у різних формах.

Уважно перегляньте відео і послухайте пояснення

https://www.youtube.com/watch?v=fIVEdHd4-34

Усно попрацюйте з вправою 1ст.128

Самостійна робота вправа 3 ст. 129

Домашнє завдання - вправа 4 ст.129

ЯДС Тема: Чим корисна їжа

https://www.youtube.com/watch?v=Ktra4197Vto

Перегляньте відео

Попрацюйте з підручником ст.81-84

Читання Тема: А. Костецький "Як захочеш - буде все"

Виразно прочитайте вірш ст.126


15 квітня

Математика Тема:Множення чисел виду 4х16

https://www.youtube.com/watch?v=JY2aNbHAaYQ

Уважно попрацюйте з відео

Домашнє завдання №382.383

Українська мова Тема: Змінювання прикметників за родами

https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ

Перегляньте пояснення Мовки і Суржика

Прочитайте правила на ст.130-131

Виконайте вправу 2 ст. 130 1 і 2 частини.

Веселих вихідних


13квітня.

Математика. Тема: Множення чисел виду 15х3

https://www.youtube.com/watch?v=K3Betj6LU5g

Попрацюйте з відео. Д/з № 361,362

Укр.мова Тема: Змінювання прикметників за числами

https://www.youtube.com/watch?v=XNRkhsbvq7g

Переглянь відео. Прочитай Правило ст.126. Виконай самостійно вправу 2 ст.126. Домашнє завдання вправа 5 ст.127 

ЯДС Тема: Як харчування впливає на здоров'я людини

https://www.youtube.com/watch?v=45Qg8KxNEYg

Переглянь відео. Прочитай ст. 76-81

Читання. Тема:А.Костецьки " Новенька" прочитай виразно вірш ст.125,дай відповіді на запитання

12квітня. Добрий день.

Математика.Тема:Множення суми на число.

https://www.youtube.com/watch?v=m3CPoMouak8

Попрацюйте з відеоматеріалом. Д/з №350,351

Укр.мова. Тема: Зв'язок прикметників з іменниками.

https://www.youtube.com/watch?v=OvxXX5jEmDU

Уважно попрацюй з відео. Вивчи правило ст.124.

Самостійна робота ст. 125 вправа6.

Домашнє завдання у відео

Читання ТемаАкровірші

Уважно прочитай визначення "Акровірш" ст.123

Прочитай виразно ст.123-124

Тема: Як дотримуватись правил безпеки

Прочитай ст.67-73
Перегляньте уважно відео і будьте здорові

https://www.youtube.com/watch?v=HELjVA8bRn0


7 квітня.Добрий день.

Математика Тема:Ділення виду 800:200

https://www.youtube.com/watch?v=0dbNi9X0nC8

Попрацюй з відео і виконай запропоновані завдання

Домашнє завдання ст.60 №338,339

Укр.мова

Тема:Поняття про прикметник як частину мови

https://www.youtube.com/watch?v=-rHgK2wLlX4 

Перегляньте відео , виконайте запропоновані завдання.

Вивчить правило ст.122, виконайте вправу 2 ст122, вправу3 ст.123

Читання

Тема:С.Дерманський "Кого беруть у космонавти"виразно прочитайте вірш. Дайте відповіді на запитання.











6квітня. Добрий день.

Математика

Тема:Ділення числа на добуток.

https://www.youtube.com/watch?v=gxfUAc0IrSY
Перегляньте пояснення нового матеріалу. Прочитайте правило і пояснення № 320

Виконайте завдання №322-329 три номери на вибір , з них одна задача

Укр.мова

Тема: Діагностична робота з теми "Іменник"

Діагностична робота                                                              Варіант І
Іменник,
Дата ______________                                                     

Прізвище та ім’я________________________________________

 

1. Іменник називає:
а) назву предметів;
б) дію предметів;
в) ознаку предметів.
                                                                        
2. Визнач, у якому рядку усі іменники вжиті у множині:
а) квіти, риба, стебла, радість;
б) соняшник, дерева, люди, комахи;
в) руки, очі, вікна, двері;
г) люди, діти, машина, кропива.
 
3. Визнач, у якому записані лише назви істот
а) учень, Олексій, вчитель, школа;
б) королева, дівчинка, Петро, директор;
в) урок, клас, парта, стілець;
г) зайчик, нога, річка, бабуся.
 
4. Визнач, у якому рядку усі іменники жіночого роду. Виправ помилки у ЦЬОМУ рядку.
а)       стіл,         Степан,   тварина,          сонце;
б)       іринка,            рука,         учениця,          полтава;
в)      Київ,        катруся,            річка,       нога;
г)      Україна,           столиця,           дніпро,             море.
 
5. Визнач, у якому рядку усі іменники є власними назвами. Виправ помилки у ЦЬОМУ рядку.
а) місто,            Київ,         село,         дністер;
б) річка,            Десна,      польща,           Тернопіль;
в) Львів,           дніпро,              іван петрович,         Шевченко;
г) ім’я,      Руслана,          миколаїв,         прізвище.
 
6.  Підкресли іменники у тексті.
Зимонько, голубонько             Всім рум'яниш личенька
В білім кожушку,                                         Ти о цій порі
Любимо ми бігати                                       І ладнаєш ковзанки
По твоїм сніжку.                                          В нашому дворі.
 
 
7. З’єднай загальні назви із відповідними власними назвами:
 

ім’я

 

Максим

прізвище

Тернопіль

вулиця

Київський

місто

Сонячна

район

Чернівецька

область

Дніпро

країна

Шевченко

річка

Молдова

 
8. Спиши іменники. Вкажи їх рід та познач закінчення.
Красива осінь, золоте листя, веселий хлопчик, маленький струмок, яскраве сонечко, маленька комашка.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 

 

9. Прочитай, виправ помилки та запиши правильно. Склади розповідне речення з одним зі словосполучень.

Вінницка область, річка дніпро, Місто київ, ім’я мар’янка.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

10. Утвори антонімічні пари

Радість-______________;

сміх-________________;

добро-_______________;

війна-_______________.(

(згадай: антоніми- протилежні за значенням слова)

11. До поданих іменників допиши синоніми.

Дорога- ______________________________________;

Дитина-_______________________________________.
(синоніми- близькі за значенням слова)

Читання

О.Подоляк "Мій зореліт" ст.120-121 виразно читати

ЯДС

Тема: Чому важливо поєднувати працю і відпочинок

https://www.youtube.com/watch?v=9NBeYPy2UXM

Попрацюйте з підручником ст.64-67

Бажаю успіхів. Всіх обіймаю і люблю


5 квітня.Добрий день.

Вибачте за мовчання. Були проблеми з ітернетом. Перейшли на іншого провайдера.

Укр. мова.

Тема:Прийменники і закінчення як засоби зв'язку між словами в реченні

https://www.youtube.com/watch?v=NmS6PzGWP2g

Попрацюйте з відеоуроком і підручником ст. 118-119 Виконайте запропоновані вправи.

Математика

Тема: Ділення круглих чисел виду60:30, 600:300

Перегляньте відео пояснення 

https://www.youtube.com/watch?v=0fAoA9VqMR4

Розгляньте додаткове пояснення у підручнику №312, обери для себе зручний спосіб.

Попрацюйте з підручником №310 - 318. Обери  будь які три номери і виконай

Читання

Тема: Творчість Грицька Бойка

Прочитайте ст.119 -120 вірші "Провалився по коліна", "Бабуся і внук", "Булка з маслом", "Де Іванко?"


Сьогодні у нас 29 березня. Я рада вас вітати.

Математика.

Тема: Ділення виду 60:3, 600:3

https://www.youtube.com/watch?v=eXIOppjt3zI

Перегляньте відео, Попрацюйте з підручником № 301,302.

Розв"яжіть задачі № 303, 305

Самостійна робота № 304

Домашнє завдання №308,309

( № 302, згадайте, як знайти частину від числа 1/4 від 20, треба 20 :4х1=5 )

Українська мова

Тема:Іменники,які вживаються тільки в однині, або тільки у множині.

https://www.youtube.com/watch?v=glrz-2qqgQY

Домашнє завдання вправа 10

Читання

Тема: Олександр Олесь "Степ"

Виразно читати ст.117-118

ЛЮБІ МОЇ, ЯКЩО Є ПИТАННЯ І ЩОСЬ НЕ ЗРОЗУМІЛО ГОТОВА ДАТИ ВІДПОВІДІ ЧЕРЕЗ ВАЙБЕР З 10 ДО 12 ГОДИНИ В ЦЕЙ ЧАС СЛУХАЮ ЧИТАННЯ ВІРША, В КОГО БУДЕ МОЖЛИВІСТЬ АБО З 15.00 ДО 16.00

ДЯКУЮ ЗА ПОРОЗУМІННЯ



Доброго ранку мої любі дітки.


Сьогодні 28березня ми починаємо дистанційне навчання. Кожного дня я буду викладати пояснення і завлання, по можливості будете виконувати і відправляти на вайбер домашні завдання. Сподіваюся у нас все вийде.

Математика
Множення круглих чисел виду 2х50
https://www.youtube.com/watch?v=flKvXLqKXrY
https://www.youtube.com/watch?v=xgoi924rBZM
Домашнє завдання № 296, 297

ядс

Тема: Як зміцнювати своє здоров'я
Читати ст.59-62





















 





































































 



























































































   








            



















                             тось із рідних)
Дякую за допомогу.
                            


































 До зустрічі.



























 

 








 











 









 











 
.























 
 




















 
     


















 

Урок розвитку зв'язного мовлення ,, Одяг” - презентація з ...




 
Урок розвитку зв'язного мовлення ,, Одяг” - презентація з ...












 













    

 
 








  


































 






 





Якщо незрозумів передивись відео додатково. 
Працюємо з підручником і у звичайному зошиті.
ст.101.
Яблучко 1.Прочитай і роздивися пояснення Лиса.
Яблучко 2. Запиши у зошит розв'язання задачі.
Яблучко3. Запиши за зразком
Яблучко 4,5-усно.

Відпочиваємо,водичку випиваємо, мозок заряджаємо.
Працюємо у зошиті з друкованою основою ст.32.

На сьогодні все. Успіхів. Допобачення. Чекаю на зворотній зв'язок.




Молодці. Сподіваюся з усим вторалися. Трошки відпочиньте і наступний урок
ЯДС.Які матеріали використовує людина в повсякденному житті.
Прочитайте самі або попросіть рідних вам допомогти (будь ласка допоможіть,шановні рідні) ст.59-63. Досліди провести за бажанням.
Працюємо у зошиті ст.47-48.

На сьогодні все. Успіхів. Допобачення. Чекаю на зворотній зв'язок.









Доброго ранку. Сьогодні у нас  4 квітня п'ятниця. Продовжуємо навчатись.

Читання. Буква "ю", звуки [ йу  ], [ у ].

 Звук і буква юЗвук і буква ю

Буква "Ю"може позначати звуки [ йу  ]і [ у ].
Два звуки "ю" позначає на початку слова :   юла, Юля  юнга, та після голосного звука:
[йу ]       [йу]       [йу]
[=о]        [=о]       [=о]
полюбляють.
               [йу]
                    [=о]
Після приголосного позначає звук [ у ] і пом'якшує приголосний звук.
Люба - Люба
   [у]         [о  - о]

Игровые приемы постановки йотированных гласных. Воспитателям ...

Працюємо з букварем ст. 48.

Допоможи юнгі скласти і прочитати склади.
Прочитай слова у стовпчиках.
Починаючи з букви ю по стрілачках прочитай речення.
Подивись на малюнки і назви те,що ти бачиш.
Слово ключ має декілька значень: музичний ключ, ключ-замок і пташиний ключ.
Прочитай прислів'я, спробуй пояснити їх значення. Якщо складно звернися за допомогою до рідних.
Відпочиваємо,водичку випиваємо, мозок заряджаємо.
Працюємо далі.
ст.49.
Прочитай слова.
Розглянь малюнок. Розкажи хто зображений на ньому? Яке свято у цій сім'ї?
Прочитай текст "Ювілей".
Бажаю успіху. Вірю в тебе. Ти впораєшся.

Письмо. Письмо малої букви ю.
Натисни на посилання і запам'ятай як правильно писати маленьку букву ю.

https://www.youtube.com/watch?v=a9NSR5mg4mQ

Працюємо у зошиті ст.28.
1-2 рядок- буква ю;
3рядок-склади пишемо і промовляємо як  з'єднуємо букви;
4 рядок пишемо слова;
Відпочиваємо натисни псилання

https://www.youtube.com/watch?v=UP-ctUE4DHo&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2QBFcz6T9aVloa1_lHQ4BkQdV1zXo3wX4nWi9Rp7AJZ5xvWIpr65vA_oc&app=desktop

Продовжуємо працювати.
5-6 рядок - пишемо слова;
7рядок- Склади і запиши слова. Перше слово з великої букви;
8-9рядок- пропливи по річечці  склади і запиши слова. Якщо на 9 рядку залишиться місце- допиши свої слова з буквою ю.
Бажаю успіху.
Мистецтво.

Натисни на посилання і послухай казочку.

- Як би ви вчинили будучи на місці Чіка? Чи можна так поводитися з друзями?

Намалюй свого друга або  друзів і на малюнку напиши побажання. Сфотографуйся разом з малюнком і вишли мені. А я загружу у стрічку і всі друзі прочитають.

На сьогодні все. Успіхів. Допобачення.

Веселих віхідних.

  Доброго ранку.

Сьогдні у нас четвер 2 квітня. Рада спілкуванню.

У нас сьогодні 

Математика. Порівняння чисел у межах 100.

Працюємо з підручником ст.100

Яблучко 1.Уважно прочитайте пояснення Лисички.

Яблучко 2. Усно.
Яблучко 3. Письмово у зошит (=,< , >)
Яблучко 4. Розв'язати задачу у зошит.(вчора розбирали таку задачу).

Молодці. Випийте водички і відпочиньте.

Продовжуємо працювати у зошиті ст.30.

ЯДС. Домашні улюбленці.
Розгляньте малюнки на ст.56-57 підручника, почитайте, усно дайте відповіді.Висновок ст.58
Зошит ст.44-45-46.

https://www.youtube.com/watch?v=nl6Lca_r0Ws Натисни на посилання подивись відео.


Дизайн і технології.
Створи аплікацію песика за зразком (ЯДС ст. 58), або за власним задумом.
Щиро дякую за роботу  Крістіні, Даніїлу, Давиду ви у мене Супер.
Спасибі Івану, Даші ви у мене молодці. Додайте більше виконаних робіт, хочу почути як ви читаєте.
Чекаю на зв'язок з Заріною, Софією, Єгором.
Маю надію, що скоро біля кожного з вас напишу Супер.











Доброго ранку. Вітаю всіх з 1 квітня. Всім радості і гарного настрою.

Читання.

Буквар ст.47. Читаємо вірш Ліни Біленької "Цуценя і Цапеня". Хто тобі більше сподобався цуценя чи цапеня? Спробуй намалювати.

Письмо.

Уважно роздивись малюнок. Запиши у зошит тільки ті речення,які відповідають намальованому.

Математика. Числа 91-100. Сотня.

Підручник ст.99.
Яблучко 1. Усно.
Порахуй пучки паличок. Скільки всього десятків? 

  10 дес.=100

Яблучко 2. Уважно роздивись малюнок. Прочитай як утворилось число 100.
Яблучко 3. Письмово
Яблучко 4. Усно

Згадай, як називаються числа при додаванні. Зверни увагу на котика.

Стенд Додавання (3114.6), цена 326 грн., купить в Харькове — Prom ...

Щоб знайти невідомий доданок треба від суми відняти відомий доданок.

4+___=14     14-4=10

А тепер використовуючи це правило спробуй розв'язати задачу.

Яблучко5.(Підказка: решта- невідомий доданок).
Яблучко 6. Письмово у зошит.

Відпочиваємо. Згадай : цей пальчик-дідусь,

             цей пальчик -бабуся,цей пальчик-тато,цей пальчик-мама,а цей пальчик-я. От і вся моя сім'я .

Працюємо у друкованому зошиті ст.29.

Бажаю успіхів. Чекаю роботу.


 31 березня. Рада всіх вітати. Продовжуємо працювати.

Математика. Числа 41-90.

Згадай вивчене.Натисни на ссилку і згадай числа.

 https://www.youtube.com/watch?v=9XQO_KuCqt4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1ycaEBVBu6QT2nOzAhk5f4Q_SamS_br1e4mM-UXK0pYH7mJ7Gr4lVRs3o

Працюємо у звичайному зошиті.

                                          31березня

                                  Класна     робота

Подивись і згадай нашу табличку і запиши числа восьмого десятка.(підручник Математики с.98 ,яблучко 2.
Яблучко 3. Запиши числа в зошит через клітинку.
Яблучко 4. Запиши і обчисли приклади .
Яблучко5. Розв'яжи задачу, запиши у зошит.
                          Задача
(приклад до цієї задачі)
Відповідь: (коротка,наприклад 5 яблук) 

Відпочиваємо. Згадай : цей пальчик-дідусь,

             цей пальчик -бабуся,цей пальчик-тато,цей пальчик-мама,а цей пальчик-я. От і вся моя сім'я .

Працюємо у друкованому зошиті на ст.28.

Бажаю успіху.

Читання.

Читаємо вірш "Де ти снідав горобець?" ст.46. За бажанням можеш намалювати малюнок до цього віршика.

Письмо. 

Зошит ст. 27. Вчимося писати велику букву Ц. Подивися відео з попереднього уроку. Запам'ятай як пишеться буква, спробуй написати самостійно.(рядки 1,2,3,4,5)

Молодці. Випийте водички і відпочиньте.

Прочитай оголошення і на 8,9,10 рядках запиши всіх акторів цирку.

Подивись уважно на малюнок під оголошенням і скажи чим відрізняються ці слова.

Бажаю успіхів. До зустрічі.

 




30 березня. Вітаю всіх після канікул. 

Карантин продовжено, тому знову працюємо дистанційно.

Деякі зміни в роботі : кожного дня я буду викладати завдання, а ви їх будете виконувати і по можливості відправляти мені у вайбер. Якщо у вас будуть запитння - дзвоніть. 

Шановні батьки!Звертаюся до Вас і нагадую,що карантин це не канікули, тому допоможіть, будь ласка, своїй дитині опанувати матеріал. Дуже буду вдячна за допомогу і порозуміння. Всім нам здоров'я і терпіння.

Читання.

Сьогодні ми з вами познайомимося з новою буквою.Але спочатку давайте згадаємо чим голосний звук відрізняється від приголосного? Вірно: коли ми вимовляємо голосний звук повітря воходить вільно і йому нічого не заважає. Такі звуки ми можемо прспівати.(а,о,у,и,і,е), а коли ми вимовляємо приголсні звуки,то зустрічаємо перешкоду. Нам щось заважає, то губки, то язичок,то зубки.

Вивчить цього віршика.

Вимовте звук [ ц ]. Який це звук голосний чи приголосний?

Прочитайте склади.

Працюємо з букварем.ст. 44.

- утвори і прочитай слова;

- прочитай стовпчики слів;

- з поданих букв утворіть слова;

- попрацюйте з другом (це мама,тато,бабуся, брат чи сестричка) і дайте відповіді на запитання Кому? ЩО?

Молодці. Випийте водички і відпочиньте.https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM

Продовжуємо працювати з букварем на ст.45.
- прочитайте стовпчики слів;(І-назви міст, Якимець,Лобунець-прізвища)
- Розгляньте малюнок і розкажіть що на ньомузображено.
-Прочитай вірш Ганни Чубач.(За бажанням можете зняти відео і відправити в вайбер. Чекатиму)

Бажаю успіхів.

Письмо

Подивись уважно як пишеться маленька буква ц

https://www.youtube.com/watch?v=GuGprUp2pvY

Зошит ст. 26

- 1рядок обводимо ручкою і 1 раз пишемо олівцем,якщо сподобалась буква далі пишемо ручкою.

-2 рядок пишемо букву ц

- 3 рядок по одному разу склади

-4 рядок складаємо і читаємо слова.

Відпочиваємо.Випийте водички і відпочиньте.https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM

-5,6,7 рядок записуємо слова які прочитали.

Розглянь малюнок. Склади декілька речень усно. Слова записані на 8 рядку, запиши нижче.

МОЛОДЦІ! ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ.

 https://www.youtube.com/watch?v=1FIkKyqO0YE Вчимо швидко і цікаво віршик.     

 https://www.youtube.com/watch?v=AWRlgRJMdds Натисни на ссилку і почитай. 

19 березня.

Доброго ранку. Рада вас вітати.Продовжуємо працювати.

Читання.
Прочитай речення читаючи замість зірочок букву О.

Письмо.
Спиши речення під номером 5. Намалюй малюнок свого песика, або песика своєї мрії.

Математика.
Згадай.
26,67,56-це двозначні числа,які складаються з десятків і одиниць.
26-2дес. і 6од.
26=20+6
Запиши за цим зразком наступні числа.
67=           25=         
34=           52=
72=           48=
Знайди значення виразу.
4+3-1=              19+1=
15-5+1=            23+1=
7+3+6=             36-1=
Розв'яжи  задачу.
За два дні магазин продав 14 костюмів. За  перший день продали 10 костюмів. Скільки костюмів продали за другий день?         
Бажаю успіхів. Якщо є запитання дзвоніть.
Цікавинка.

18 березня

Читання    

                     Знайди помилку, правильно прочитай речення.



Письмо

Спиши 1 вірш про зубату акулу, вставляючи букву а.

Математика.
Згадай, шо таке нерівність! Щоб порівняти вирази спочатку розв'яжи приклади, а потім порівняй відповіді (постав знак "більше", або "менше".)
Зразок запису задачі.
Задача
7+3=10 (к.)
Відповідь:10кульок.

Згадай, як називаються числа при додаванні і відніманні.

На дозвіллі

Порахуй приклади і розшифруй слова.

Бажаю успіхів.




Пам'ятка про поведінку під час весняних канікул

   З  _____ березня розпочнуться весняні канікули. Весела, гарна пора для школярів! Для того, щоб канікули пройшли гарно і весело, треба пам'ятати основні правила безпечної поведінки.

Дотримуйся правил протипожежної та електробезпеки!
Ø Обережно користуйтесь відкритим вогнем, краще робити це під наглядом дорослих або разом з ними. Пам'ятайте: більшість пожеж виникають внаслідок людської недбалості та байдужості.
Ø Пам'ятайте: гра з вогнем — одна з причин пожежі.       
Ø Категорично забороняється користуватися електроприладами, у яких виявлено несправність.
Ø Під час вимикання електроприладів забороняється витягувати вилку з розетки за шнур.
 Ø Не можна торкатися мокрими руками електроприладів, що перебувають під                напругою. 
У разі небезпеки виникнення пожежі дзвони 101!
Дотримуйся правил дорожнього руху!
Ø Якщо немає тротуарів, слід триматися лівої сторони дороги, тобто йти назустріч транспорту, що рухається.
Ø Під час їзди на велосипеді не варто дуже міцно триматися за кермо, дивитися слід не на колесо, а метрів на 5-6 уперед.
Ø Рухатись по дорозі на велосипеді дозволяється особам, які досягли 14-річного віку.
Ø Велосипеди мають бути обладнані звуковим сигналом і світловідбивачами.  
Ø Водії велосипедів, рухаючись групами, повинні їхати один за одним, щоб не заважати іншим учасникам руху.
               Дотримуйся правил поведінки біля річок та водойм!
Ø Будьте обережними біля річок та водойм.  
Ø Пам'ятайте: вода може бути дуже небезпечною!
Ø Грубі ігри та пустощі у воді та біля водойм небезпечні для життя.
Ø Не забруднюйте воду та берег.
Ø Не користуйтесь надувними матрацами, човнами та іншими предметами, які не призначені для плавання.
                  Дотримуйся правил безпечної поведінки 
            з вибухонебезпечними та незнайомими предметами!
Ø Виявлених вибухонебезпечних чи незнайомих предметів у жодному разі не можна торкатись, перекладати їх, розряджати, зберігати.
Ø Виявивши вибухонебезпечні предмети, необхідно терміново повідомити міліцію, школу.   
                                     Дотримуйся правил особистої гігієни!
Ø Більше  часу проводьте на свіжому повітрі, не засиджуйтесь біля комп’ютера чи телевізора.
Ø Мийте руки перед їжею та після контакту з тваринами.
Ø Вживайте більше фруктів та овочів.
Ø Пам’ятайте: здоровий сон – запорука гарного настрою та успішного відпочинку!
Веселих канікул, гарного відпочинку!








які тобі найбільше сподобалися.



Комментариев нет:

Отправить комментарий